The true stories of women who were completely unaware they were pregnant until they were just about to give birth; a phenomenon known as cryptic pregnancies, one in 2,500 women experience pregnancies that go unnoticed until delivery.
From Poppin' Bottles to Baby Bottles
Nine months after attending a fraternity party, Kayla gets the biggest surprise of her young life. Even while working as a medical assistant, Tiffany is shocked when a terrible stomach pain turns out to be a full-term baby.
Newlywed Vanessa was enjoying beach life in her bikini until a surprise baby changed everything. Kayla had been planning her dream wedding, but a tiny wedding crasher shocked everyone.
Kiara thought she was having indigestion, but after hours on the toilet, out came a baby! Gianna was getting ready for summer break, but she wasn't prepared for the surprise baby she delivered.