Ice Pilots NWT
It’s the last frontier. And these are the last of the true Arctic aviators. From rookie pilots chasing a dream to mechanics defying the odds, the crew at Buffalo Airways, the world's toughest airline, fly impossible missions aboard a fleet of museum-piece aircraft in the face of the brutal Northwest Territories winter.