Idris Elba: King of Speed Idris Elba: King of Speed
Actor Idris Elba charts the origins and history of underground racing and examines how the quest for high speed has affected modern motorsport and the cars of today. As he travels around the world Idris will reveal the unexplored political, social and historical circumstances that spawned the underground racing scenes.