Eripiyo is a super fan of Maina, who is a member of the underground idol group ChamJam. Eripiyo uses all of her money to support Maina to the point that she only wears a red tracksuit. However, Maina always seems to act cold and distant towards Eripiyo.
Eripiyo and Kumasa go to Okayama Girls' Festa after learning some of the ChamJam girls are set to appear. Meanwhile, Maina reveals that she's never gotten a fan letter, so Sorane and Reo try to figure out a way to convince Eripiyo to write one.
Motoi introduces Eripiyo and Kumasa to his little sister, Rena, who went to the Okayama Girls' Festa with him. She tags along with him to see ChamJam perform after seeing them at Girls' Festa and her favorite just happens to be Maina.
ChamJam competes at the Autumn Sports Festival and also has voting for their popularity ranking coming up. Meanwhile, Reo's birthday is coming up and Kumasa tries to get things ready for the celebration.
Maina notices that Eripiyo hasn't been able to buy as many CDs and starts to worry, especially since she hears rumors of her switching favorites. Meanwhile, Yumeri's rank goes up, and she wonders if that'll cause a rift between her and Maki.