The Villainess and Working Out
Without effort, there's no reward! This applies to aspiring villainesses as well. With that in mind, Alicia wants to train not only her mind but also her body from a young age. Because only then can she ultimately come closer to her ideal.
Alicia sets off on a major exploration at the magic school. There, she encounters her fiercest rival: the heroine!