I'm Not A Monster: The Lois Riess Murders I'm Not A Monster: The Lois Riess Murders
Directed by Erin Lee Carr (HBO's The Ringleader), this two-part documentary delves into the motives and mindset of Lois Riess, a Minnesotan grandmother who went on the run after murdering her husband David Riess in 2018.
After David Riess is found dead, a disturbing psychological portrait of his wife and accused killer Lois emerges.