In Julia's Kitchen With Master Chefs
Jasper White
Chef Jasper White makes New England fish chowder and his special pan-roasted lobster.
Cookbook author and teacher Madhur Jaffrey creates shrimp in spicy coconut sauce and basmati rice with dill.