In Spite of the Strong Wind
Tang Chen (Jin Dong) reaches the pinnacle of his professional career, only to have his girlfriend, Shuo Bing (Song Jia), betray him, causing his world to collapse and forcing him into bankruptcy. Refusing to give up, Tang Chen teams up with his friend Sha Zhou (Tian Yu) to establish a new public relations company, recruiting talented professionals. As they navigate the challenging business landscape, Tang Chen unexpectedly encounters Shuo Bing again, leading to a deeper understanding of her past actions. With newfound insight, they must confront the possibility of forgiveness, healing, and rekindling their relationship. This emotional urban drama explores themes of resilience, betrayal, and second chances. "In Spite of the Strong Wind" is a 2023 Chinese drama directed by Fei Zhen Xiang.