I WILL FIND YOU A BETTER HOME
Xu Wen Chang (Luo Jin), a laid-back manager at a Shanghai real estate branch, faces scrutiny from head office executives for poor sales. They send Fang Si Jin (Sun Li), a ruthless and ambitious co-manager, to improve performance. Despite their contrasting management styles - Xu prioritizing staff welfare and Fang focusing on results - they gradually develop a shared vision for the branch. As they work together, their professional relationship begins to hint at potential romantic feelings. A remake of the 2016 Japanese series "Your Home Is My Business," this drama explores workplace dynamics and unexpected connections. "I Will Find You a Better Home" is a 2020 Chinese drama series directed by An Ji An.
Fang Sijin, a rising star at a real estate company's headquarters, is dispatched to a branch experiencing declining sales.