Simmer Down
Yang Guang (Chen Xiao), a 39-year-old radio show host, has been stuck in a professional rut for years, hosting an emotional confession program that has left him emotionally detached. When a new show threatens to replace his long-running program, he decides to reinvent his approach, forcing him to confront his own unresolved personal issues. His transformation takes an unexpected turn when Liao Wang (Wang Xiao Chen), a lawyer claiming to represent his mother, suddenly appears and drags him into a complex property dispute that compels him to finally address long-buried family conflicts. As Yang Guang begins to reconnect with his emotions and challenge his established patterns, he discovers the potential for personal growth and healing. This is a 2022 Chinese drama series that was directed by Yang Dong.