In the Know
NPR's third-most popular host, Lauren Caspian, a well-meaning, hypocritical nimrod puppet, conducts in-depth interviews with real-world human guests.
I'm No Hero
Lauren Caspian, NPR's third-most popular host, invites an unhoused person to use the studio bathroom and interviews Kaia Gerber and Jonathan Van Ness.
Whose House?
It's Pledge Drive Day at In the Know. Lauren gives a big donor a studio tour, Sandy moves into the new lactation station.
Lauren's voice might be making listeners nauseous and Fabian is determined to protect them - even if it means canceling the show.
Lauren's thirteen year-old son visits the studio for Thanksgiving. Lauren attempts to impress him by interviewing Hugh Laurie.