Incredible Edible America
Outrageous Vegas Eats
Comedian Jeff Dunham and his wife, Audrey, head to Las Vegas, NV, to indulge in Sin City's most decadent dishes. They sample the world's most expensive burger, one of the biggest brunches in town and a monster ice cream sundae.
La La Land's Tastiest Treats
In the City of Angels, Jeff and Audrey enjoy some kooky sandwich concoctions, including a unique ice cream sandwich and one sandwich that contains an entire Italian dinner.
In Jeff Dunham's hometown of Dallas, he and his wife, Audrey, discover some outrageous dishes. They bite into the ultimate barbecue sandwich, a wild version of chicken fried steak and a chocolatey smoked pie for dessert.
Jeff and Audrey dive into wild culinary creations in the city with the motto "Keep Austin Weird." They sink their teeth into a big burger that Elvis would be sure to love and one of the oddest chicken fried dishes around.
Jeff Dunham and his wife, Audrey, head to Atlanta to try dishes that the locals can't get enough of, from an epic tater tot challenge to the peachiest dessert in Georgia to a so-good-it-should-be-illegal fried chicken sandwich.
Jeff Dunham and his wife, Audrey, dive into the tallest and cheesiest nachos in Las Vegas, a sweet extravaganza in Los Angeles and a scrumptious popcorn explosion in Atlanta.