Indecent Proposal
Betray Husband to Save Husband?
Ricardo faces a proposition that is truly a matter of life or death as he weighs the consequences of turning to sexual webcamming to make the money he needs to pay for his husband's heart medication.
Val is transgender who has an offer from her wealthy older boyfriend to pay for sexual reassignment surgery. Val's nervous about the risks of the procedure, but declining the offer may mean the demise of her relationship and the loss of her home.