Children of the Snow
J Ruben Appelman believes he escaped the Oakland County Child Killer. Now he investigates who he thinks killed four children in the 70's and asks if there was a cover up of the name of the murderer?
The Darkest Winter
In 1976, the first of four children is abducted and murdered in the suburbs of Detroit. After more than 30 years the families of the four murdered children and Detroiters like J. Reuben Appelman are determined to find the Oakland County Child Killer.
Decades after four children were murdered, Detroit Detective Cory Williams takes up the hunt for the Oakland County Child Killer, and a survivor revisits the pornography mill on North Fox Island.
Frustrated by decades of police silence, one victim's family puts the case back on the front page. Detective Williams gets a big break in the Oakland County Child Killer. New technology reveals new leads from old evidence.
Detectives follow new leads from old evidence. Frustrated families hope new science and old-fashioned genealogy will finally reveal who killed the four children of the snow.