Inflection Point
Pro surfers descend on Oahu's North Shore for the Vans Triple Crown of Surfing. Hundreds of surfers compete to secure one of only 10 spots on the World Championship Tour.
Most people go home
Jack Robinson, Barron Mamiya, Cam Richards and Benji Brandt journey to the North Shore of Oahu in Hawaii and fight to stand out among hundreds of surfers to qualify for the Championship Tour.
Every heat's a final
For Jack Robinson it comes down to Hawaii's Sunset Beach to make his life’s dream come true and win a spot on the World Surf League Championship Tour or lose and go home to try again another year.