Made in...
Made in... paints portraits of cultural centres in the surf world. Each episode is a vignette highlighting surf in Hawaii, Australia and Europe, giving a snapshot and a commentary on the state-of-play in that region.
The ambassador of fun
Mason Ho has more fun than anyone when it comes to surfing Hawaii's waves. It's clear in the way he surfs and you can see it in the way he talks. Get to know Mason and the fun he has when he's on a board.
Castles in the sand
We learn about the many rivalries, both internal and external, and all the things that fuel the never-ending desire to prosper in Hawaii’s surfing scene – the lens-ridden equivalent to Hollywood.
We explore the other side of Hawaii. The family side, that is. Meet the Monizes, Kekoa Bacalso, and Lyndie Irons as they show us the value of family on the world’s toughest stretch of sand.
Australian Jay Davies was destined to be a surfer – from a young age, there was no keeping him from the beach. Davies views surfing as a new adventure every time.
There's not much more than salt air and red dirt where Ry Craike and Kerby Brown hail from, but they're more than fine with that. Jay Davies and Dino Adrian pay north-west Australia a visit in to join in on the fun.
Surfing is a dangerous sport, there's no way around it, but the ocean calls to certain people no matter the risk. Listen as generations of surfers talk about Australia's Gold Coast.