Wooden coasters shake, rattle and roll riders like a runaway train. Which coaster will turn their competition into kindling - Ohio's Beast, Tennessee's Thunderhead, Indiana's Voyage, or New Jersey's El Toro?
These lightning fast coasters reach mind-blowing speeds in record-breaking time! But which coaster will blow past the competition - Ohio's Top Thrill Dragster, Nevada's Desperado, New England's Bizarro, or California's Xcelerator?