Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates
Take a trip inside the mind of Bill Gates as the billionaire opens up about those who influenced him and the audacious goals he's still pursuing.
The connections that shaped Gates' life come into focus, including a childhood friendship and his unique bond with Microsoft co-founder Paul Allen.
The search for climate change solutions requires passion, resources and a sense of urgency -- three qualities Gates clearly possesses.