Inside Oranje U21
Holland's captain Teun Koopmeiners leads his team in the opening game of the European Under-21 Championships against Romania.
After the disappointing result against Romania, the Dutch team prepares for the match against reigning champions and archrival Germany; wonderkid Noa Lang has big plans but needs to deal with a major setback.
In the final game of the group stage, Jong Oranje needs to beat Hungary to stand a chance of qualifying for the quarter-finals; tension rises as the Dutch youngsters face a must-win showdown.