Inside The Kim Kardashian Heist
The Inside Man
Paris is rattled following the heist. But CCTV, wiretaps and DNA left at the scene have the cops closing in on a surprising gang… and when two members of Kim's entourage are among those arrested, will media suspicions about an ‘inside man’ be confirmed?
9 years after the heist, the concierge fights to have his victim status recognised, but he must confront ‘the Grandpa Gang’ in court - a gang so remorseless that one of their members made a successful book out of the crime. Will justice finally be served?