Inside the Manson Cult: The Lost Tapes Inside the Manson Cult: The Lost Tapes
A shocking journey into the undisclosed depths of America's most murderous cult. Charles Manson is one of the most infamous criminals of the 20th century. Though suspected of up to 35 killings, he was convicted after the followers of his cult The Family' brutally murdered seven people, including film star Sharon Tate. 50 years after the slayings that horrifi ed the world, 100 hours of footage, much of it never before-seen, is recovered and released.