Inspector Ricciardi
In 1930s Naples, police commissioner Luigi Alfredo Ricciardi possesses a unique talent. He can see the ghosts of people who have died violent deaths and listen to their final thoughts. Shrouded in an air of mystery that drive most away, he never laughs and his heart beats for two women. From Walter Presents, in Italian with English subtitles.