Into the Badlands Into the Badlands
The Fort
The Badlands' deadliest Clipper, Sunny, rescues a mysterious boy, M.K., who harbors a dark secret, but may also know the way out of the Badlands.
M.K. finds refuge in an unlikely and dangerous place, while Sunny's loyalty is tested when Quinn tries to force him to commit an unspeakable act.
As Sunny begins to train M.K., the boy struggles to learn discipline. Meanwhile, Quinn seeks retribution against The Widow and faces the consequences.
Sunny and M.K. try to figure out how to control the boy's power, while Quinn sets a dangerous parlay with a rival Baron to help fight The Widow.
As Sunny secures his escape from the Fort, Quinn grows suspicious, while The Widow's decisions set her on a collision course with Sunny and M.K.
Sunny and M.K. fight to escape Quinn's grip once and for all, while the Baron's enemies conspire to take him down and change the Badlands forever.