Today, with modern technologies, including the best in neuroscience, medical imaging, and recent advances in artificial intelligence, we are making more progress than ever before. In Introduction to Cognitive Science, Professor Thad A. Polk takes you on a fascinating tour of the latest discoveries in the relatively new field of cognitive science.