Taught by Professor Catherine A. Sanderson of Amherst College, these 36 insightful episodes not only give you a solid grounding in the history of psychology, but they also introduce you to the most up-to-date 21st-century research and discoveries—including strategies to increase your happiness and to improve how to live your life.