Intrusion
Philippe is a rising pianist. An obsessive and compulsive man, he works hard to prepare for a series of concerts at the Strasburg opera. His organized and neat world falls apart on the day of his 40th birthday. Violent fits of tinnitus and strange visions progressively impair his concentration. As a matter of fact, he is the only who hears false notes on his piano.
Renowned pianist Philippe Kessler is preparing for an important recital. But recently, sounds and images seem deformed around him, as if one reality was superimposed on another. Worrying that he is going mad, he gradually withdraws into himself. The evening of the recital, he collapses at his piano.