Irish Uppercut
Irish Uppercut is a Korean drama starring Sistar Bora. Shi-hyung, a sous chef frustrated with his unsuccessful career, accidentally kills himself, he finds that he's stuck in purgatory. Hye-na, an adorable grim reaper who's as unsuccessful in her career as Shi-hyung, asks him to help her at the purgatory pub called Irish Uppercut, and Shi-hyung finally has his chance to shine as a chef.