IRT Deadliest Roads
Lisa is in grave danger with an oversized nine-ton load on a crumbling mountain; Rick gets news from home that that will determine his fate in the Himalayas; Dave's scrape with an oncoming bus causes the angry occupants to surround his vehicle.
Rick decides to stay after getting good news from home; Rick and Lisa drive higher into the Himalayas with fragile statues of a Hindu goddess; Dave tackles the notorious Ledge for the first time.