Ivan Milat: Buried Secrets
Australia's leading crime professionals re-open the Ivan Milat file, presenting compelling new evidence that Australia's most notorious serial killer was responsible for many other murders that have remained unsolved for decades.
Forensic anthropologist and criminologist Dr Xanth Mallett and criminal psychologist Tim Watson-Munro have re-opened cold murder cases across New South Wales in Australia to piece together clues that may link the murders to serial killer Ivan Milat.
Forensic anthropologist and criminologist Dr Xanthé Mallett and criminal psychologist Tim Watson-Munro go to the scene of Milat's known killing fields - the Belanglo State forest, to study his MO.
Dr Xanthé Mallett and Tim Watson-Munro have pieced together 6 unsolved murders that they believe are directly linked to Australia's most notorious serial killer Ivan Milat.