Ivory Wars
A special team trained in military tactics flies into Kenya to help fight against elephant poaching. They come face-to-face with the grizzly result of poaching and immediately begin tracking and chasing their well-armed enemy.
First Steps Forward
Disappointed by losing a suspected poacher in the bush, Maggie, Travis and Chris begin training local rangers in tactics. Going undercover in a nearby village provides more information and the chase is on again when another potential poacher is spotted.