Jailers
Rescue in Hell
When the life of a faction leader's son is threatened, Adriano is forced to venture into the midst of a rebellion and rescue him.
The order to transfer a faction leader to a remote penitentiary unleashes a crime wave around the city and threatens Adriano's family.
Adriano is faced with the dilemma to either save a pedophile or hand him over to the prisoners for a reckoning.
Adriano helps a prisoner trail a new career in boxing and must keep him on track when he receives a shady offer to quit.
A new faction leader arrives at the penitentiary and Adriano suspects he might be lying about his identity.