Jang Eui Soo's First Fan Meeting
Jang Eui Soo (Jang Eui Soo), the beloved actor from "Where Your Eyes Linger" (2020), hosts his first online fan meeting, introducing himself to the world. Accompanied by RUNY and Keum Jo, two artists from the film's soundtrack, Eui Soo shares personal stories from his childhood, engages in playful games, and answers fans' most pressing questions. The intimate event promises an unforgettable experience for his supporters, offering a glimpse into the life of the rising star. This is a 2020 South Korean fan meeting production hosted by E-motion Studio.