Wish You Talk Live
"Wish You" stars Kang In Soo and Lee Sang, the beloved couple who captured fans' hearts in the 2020 drama, reunite for an intimate fan engagement. In this special Q&A session, the actors will directly interact with their audience, answering burning questions and sharing behind-the-scenes insights from their popular series. They will also reveal personal moments and favorite memories both on and off screen during this unique live chat event. Fans will get an unprecedented opportunity to connect with these charismatic actors and delve deeper into their on-screen chemistry. This is a 2020 fan interaction production hosted by E-motion Studio, Hello Live TV, and Idol Romance.