Jeffrey Dahmer's childhood, combative parents, obsession with dead animals, strange behavior in high school, and first sexual yearnings collide and turn a once-happy boy into a cannibalistic serial killer.
Roots of Rage
The disturbing roots of Jeffrey Dahmer's descent into a life of depravity, from a happy child to a teen obsessed with dead animals to his first shocking murder in which he was nearly captured by police.