Jinny’s Kitchen: Team Building
"Better communication is needed between the boss and employees!" An anonymous complaint leads Producer Nah, the God of Communication, to go on a retreat. Introducing the <1st Jinny's Kitchen: Team Building>! A communication delivery service that goes anywhere in the country where communication is needed.