Youn's Kitchen
Can celebrities keep a restaurant kitchen running smoothly in its second season? Veteran actress Youn Yuh Jung is back in “Youn’s Kitchen 2,” the second season of the popular Korean cooking reality show! Lee Seo Jin and Jung Yu Mi also return from the first season, and they are joined by Park Seo Joon, who joins the cast for the second season. Youn Yuh Jung seeks expert counsel from Lee Won Il and Hong Seok Chun about operating the restaurant in Garachico, a scenic small town on Tenerife, one of the seven Canary Islands of Spain. The restaurant starts the second season with a focus on two types of bibimbap, but a number of menu changes are made as the season progresses. “Youn’s Kitchen 2” is the second season of the popular Korean cooking reality show directed by Na Young Seok. It originally aired in 2018. The first season of “Youn’s Kitchen” originally aired in 2017.