Josie and the Pussycats in Outer Space
On the planet Zelkor, The Pussycats do not know that Josie has been kidnapped until the robot replica that has replaced her falls into the lake and is short-circuited.
The kids help Kaytor, King of the Cat People, rescue his queen from a mechanical monster known as Menton.
The Pussycats' rocket goes into a spin and crash-lands on the planetoid Arkov, where all the inhabitants have momentarily dozed off after being sprayed with a mysterious purple dust.
An evil ruler named Magno uses magnetic force to hypnotize Alan into swearing allegiance to him when Josie and the Pussycats are drawn to his planetoid without having any say in the matter.