Juana La Virgen
Juana Perez is a seventeen-year-old girl who is preparing for her exam at school, her soccer game, and her first appointment with the gynecologist. However, her life will change when she is accidentally inseminated.
Juana still believes she has attended a routine medical exam and goes about her daily life without imagining that very soon her life will change completely.
Juana tells her grandmother her fears and doubts about the trip she is going to take. Meanwhile Mauricio and his wife talk about their plans as future parents after the supposed insemination at the clinic.
Juana crashes her motorcycle in the gardens of the La Vega family when she goes to work as a substitute photographer for a gala party where she meets Mauricio.
Doctor Michelena is still worried about the mistake he made when he accidentally inseminated Juana. For her part, Juana gets upset with Mauricio when she confesses that she heard a gunshot and saw blood on the ground and he does not believe her.
Mauricio receives a call from the doctor to inform him that the woman who was inseminated managed to get pregnant. Mauricio tells Juana that being a father is his greatest wish in life.