Jungletown
In the depths of the Panamanian jungle, an American entrepreneur and hundreds of young people are building the world's most sustainable modern town.
Welcome to the Jungle
The staff feverishly fix water lines as 80 interns say goodbye to their families and comfortable homes to descend into the jungle of Panama and build a makeshift town.
Pied Piper of Panama
Kalu Yala CEO, Jimmy Stice, welcomes the interns and they learn the lay of the land. While he attends Hatch, an innovation conference in Montana, a student revolt breaks out.
Noah and Cahill decide they want to have the full experience of meeting their meat and the interns are forced to see if they can stomach the truth. Jimmy lays down the law.
Jimmy shows off his jungle playground, but is challenged by interns worried about their environmental impact.
During inspiration week, the interns go wild while Ryan attempts to hike 100 miles on a pilgrimage to the Cristo Negro festival as the company deals with fleeing interns.