JUST MAKEUP
Korea's first-ever makeup survival show highlights all things K-beauty. Top makeup artists and creators compete, showcasing their skills. Expect stunning visuals and techniques as they unveil new looks with each mission. The tension is high as they vie for the title of No. 1 makeup artist. Get ready for a survival show filled with dazzling beauty.
From the first-generation artists to hair salons, brands, and beauty creators, Korea's top 60 makeup artists compete with their makeup skills only!
With trendy makeup that leads K-beauty to musical makeup, wedding makeup, and special effects makeup, the makeup match with a twist continues.
After the first match, survivors head straight into the next round for the 1-on-1 deathmatch! But the revealed models fill the room with shock.
Only the winners survive! Makeup artists go beyond their limits and create brilliant makeup looks. How can twins change so much through makeup only?
As the daring newbies and skilled experts have a neck-and-neck match, judges point out even the minuscule mistakes. The war of details ensues.