Kamen Rider
Takeshi Hongo, a young scientist boasting of an IQ of 600 and a racing prodigy, is abducted and his body surgically remodeled by Shocker, an evil secret society plotting for global domination.
While a series of strange earthquakes are going on, Hongo is contacted by his childhood friend and seismologist, Amemiya Chikako, who tells him, “Something is planning to cause a major earthquake.”
Former navy lieutenant-commander Sunada is attacked by the Chameleon Man. His aim is a submarine model in Sunada's possession that has secrets relating to a Nazi treasure concealed inside.