Karate Do
After getting a fight Nicki's mom sends her to live with her Dad who doesn't like her. Nicki convinces him to teach her karate and she wants to teach it to other girls.
The Way
When Nicki's wayward father comes back into her life, he attempts to set her life straight by teaching her Karate.
Nicki confronts herself. Cliff helps Nicki understand Bunkai or applications of Kata.