Hard Time
"Hard Time" is a gritty procedural following two detectives: Logan McQueen (Burt Reynolds, "Boogie Nights") and longtime partner Charles Duffy (Charles Durning, "Dog Day Afternoon"). When Logan is framed for murder, he must escape from a maximum security prison and find the man who wants him out of commission.