Kenan & Kel
Kenan decides that to live life to the fullest he must be like Ernest Hemingway and set a list of goals for himself to accomplish. At the top of Kenan's list is Brianna -- the girl of his dreams.
A typical evening at the Rockmores: Kel & the family sit around playing a board game. Kel suddenly becomes the center of attention as he tells the family things he could not possibly have had prior knowledge of. Kenan becomes convinced Kel is a psychic.
When two hip older teenagers scoff at Kenan and Kel for being too young to get into a real club, the boys set about making their own dance club -- in Rigby's.