Kendra On Top
Kendra wakes up late for a photo shoot, streaks, and goes clubbing with her girls until three in the morning. No longer a pro-football player, Hank explores TV hosting as his next career move.
Batteries Not Included
Kendra researches products for her Love Candy collection, while Hank lands his first movie role.
Kendra and Hank have Hugh Hefner and his girlfriends over to their home for the first time for a special dinner party.