Kevin Can Wait
Kevin, a newly retired police officer, faces tougher challenges at home than he ever did on the streets. In the opener, Kevin's retirement plans go awry when he learns his wife has shielded him from key family problems while he worked as a cop and that he must now face them head-on.
Sleep Disorder
Kevin rearranges the house to his liking after his buddies convince him that Donna makes all their decisions and has taken over the house for her own benefit. Also, Kendra enlists her Uncle Kyle (Gary Valentine) to help toughen up Chale.
After Kevin witnesses Donna and her friends' raucous laughter during their book club gathering, he tries to spice up his own social life by evaluating how each of his buddies could be more fun.
Kevin gets "busted" for using Goody's heroic cop story from years ago to get out of forgetting his wedding anniversary.