Kiitaro's Yokai Picture Diary Kiitaro's Yokai Picture Diary
Kiitaro was kicked out of the main building of his family's house and ordered to live in a separate building after he entered an off-limits storehouse. There he met the zashiki warashi Suzu, and their life together(?) began. All sorts of apparitions then began to show up there, including a fox spirit, a snow woman, and a snow girl... at times making Kiitaro and Suzu laugh, at times making tro...
Two armies of yokai face off in a wasteland... one led by the handsome young man with a sense for the supernatural, Kiitaro, and the other led by the zashiki warashi Suzu. The Great Yokai War is about to begin...
Kiitaro and Suzu are out gathering chestnuts when they come across what appears to be... two hamsters having a kendo battle?
Kiitaro meets a pair of Kudan, one male and one female. The male gives him an ominous prophecy, and the female tells him hwo he can keep it from coming true.
Kiitaro encounters a mysterious woman with an icy personality. He returns home and tells Suzu about it, then moments later, a mysterious young girl with an aversion to heat pays a visit.