Killer Carnies
This true-life series unravels stories of violent crime with mysterious ties to carnivals, town fairs, or arcades -- deceptively cheery places perfectly poised for spine-chilling horror. It's not always fun at the fair.
In the picturesque town of Powell, WY, a girl disappears at twilight. In a community of five thousand, everyone rallies to comfort her devastated family. With the carnival in town, the suspects pile up as police lead the hunt for a dangerous killer.