Killing Versace: The Hunt for a Serial Killer
The headline grabbing murder of fashion icon Gianni Versace sent detectives into a tireless chase for a serial killer. Now expert insights on the mind of Andrew Cunanan, and a deep dive by forensic and legal specialists.