Kimora: Back in the Fab Lane
You've Reached Your Budget of Bull****
With the boys asking to get their ears pierced, Ming partying before a photoshoot and no idea when Aoki is coming back, Kimora struggles with the fact that her kids are growing up; she turns to a friend for advice on how to deal with it all.
Kimora is thrilled that Aoki has come home, but her youngest daughter's return causes friction with her siblings.
Kimora tasks Ming and Aoki with planning the next Baby Phat photoshoot, forcing the sisters to set aside their differences and work together.
Ming's visit to the OB-GYN raises concerns about her fertility. Meanwhile, Kimora celebrates her Asian heritage with her daughters by her side.
Kimora encourages her daughters to pursue their passions beyond modeling; while Ming plans the launch of her body care line, Aoki starts to lay the groundwork for her return to Bali.